Evaluation (for teachers)
Вхідне оцінювання
АСОЦІАТИВНИЙ КУЩ
Схема,
що складається на класній дошці або на великому аркуші паперу разом з учнями.
Така
вправа дозволяє:
вчителю: створити ситуацію емоційного комфорту для
учнів на початку уроку; налаштувати
учнів на творчість; визначити, як учні
розуміють основне поняття теми,
учням: вільно і відкрито міркувати над темою;
активізувати свої думки; навчитися виражати свої думки точно і коротко.
Щоб
організувати діяльність:
1.
Напишіть ключове поняття теми на дошці та обведіть його в кільце.
2.
Задайте учням запитання: «Які асоціації виникають у вас, коли ви чуєте слово «old wooden box?» (стара дерев’яна скриня).
3. За
допомогою методу «мозкового штурму» запишіть всі слова, що приходять в голову
учням, не оцінюючи і не перефразовуючи. Не дозволяйте й іншим учням робити це.
4.
Встановіть зв’язки між словами (гілками «куща»).
5.
Вкажіть аспекти (напрями) проблеми, де потрібна додаткова інформація.
6.
Поставте знаки питання над тими поняттями, у яких не впевнені.
7.
Продовжуйте роботу поки ідеї не закінчаться.
Після того, як всі ідеї закінчилися, вчитель починає
пояснювати тему чи формулює Основні запитання до учнівських дослідницьких
проектів. По завершенні вивчення теми вчитель знову пропонує повторити цю
вправу. (учні доповнюють /змінюють першу схему)
Поточне оцінювання
Рефлексія
(можна проводити після кожного завдання)
I am proud of …
This
part of work shows how I used ……..
The most difficult part was……………
This task was the easiest
because ………
I liked this task because………..
It can show my responsibility …….
It makes me to think ……
I have improved... because …
I have to improve... because …
I
can evaluate my studies as ...... .. because
Підсумкове оцінювання
1. Is it true or false?
Письмова вікторина
a.
Australia is the driest continent.
b.
Australia is the biggest island.
c.
Australia is the smallest continent.
2. What animals live in Australia?
a.
Koala, emu.
b.
Crocodile, penguin.
c.
Lama, ostrich.
3. What was the capital till
1927?
a.
Canberra.
b.
Sidney.
c.
Melbourne.
4. What is the tallest building
of Melbourne?
a.
Queen Victoria Market.
b.
Eureka.
c.
Royal
Exhibition Building.
5. One of the most
interesting places in Melbourne is…
a.
Cook’s Cottage.
b.
General Post Office.
c.
Aurora Place.
6. Where Cook’s Cottage was
firstly built?
a.
Yorkshire.
b.
Stratford-upon-Avon.
c.
Oxford.
Комментарии
Отправить комментарий