evaluation criteria for students' activities



Критерій/бали
3 бали
2 бали
1 бал
Пошукова діяльність
-   при виконанні завдань використано як рекомендовані,  так і самостійно підібрані інтернет-ресурси;
-   застосовані різні пошукові навички роботи з пошуковими системами;
-   робота виконана самостійно.
-          при виконанні завдань використано всі  рекомендовані  інтернет-ресурси;
-          застосовані деякі пошукові навички роботи з пошуковими системами;
-          виконання роботи самостійне, але з консультативною допомогою вчителя.
-          при виконанні завдань використано декілька рекомендованих інтернет-ресурсів;
-          застосовані стандартні пошукові навички роботи з пошуковими системами;
-          виконання роботи здійснено зі сторонньою допомогою.
Виконання завдання
-    виконана  робота відповідає темі квесту та поставленим завданням;
-    використовується інформація з достовірних джерел;
-    цитати з використаних джерел точні, оформлені правильно, наявні посилання на інтернет-джерела;
-    аналіз та оцінка матеріалу демонструються на високому рівні;
-    відповіді на запитання повні, підтверджуються прикладами, висновки аргументовані;
-    висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення до теми, використано сучасні засоби візуалізації інформації;
-    завдання виконано в повній мірі;
-    завдання виконано вчасно у визначений часовий проміжок.
-   у виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-   деяка інформація використовується з недостовірних джерел;
-   інформація використана неточно, цитування та посилання на інтернет-джерела здійснюються частково;
-   інформація проаналізована та оцінена частково;
-   відповіді на запитання неповні, не завжди проілюстровані прикладами,  висновки частково аргументовані;
-   завдання виконано в повній мірі, але наявні неточності в посиланнях або виокремленні основного матеріалу з поміж другорядного;
-   недостатньо виражена власна позиція й оцінка інформації;
-   завдання виконано з невеличкою затримкою.
-   у виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-   деяка (або вся) інформація використовується з недостовірних джерел;
-   інформація використана неточно, цитування та посилання на інтернет-джерела не здійснюються;
-    матеріали дібрані випадково, не демонструють логічного зв’язку;
-    інформація не проаналізована і не оцінена;
-    відповіді на запитання неточні або відсутні взагалі;
-    відсутні приклади та висновки;
-    завдання виконано з затримкою.
Розуміння завдання
-   виконана робота демонструє повне розуміння і виконання поставлених завдань;
-   виконане завдання є результатом аналізу, оцінювання, синтезу  використаної інформації;
-   завдання включають матеріал, який безпосередньо має відношення до теми;
-   точне розуміння поставленої задачі щодо виконання завдання
-   проаналізовані запитання завдання та перевірена інформація (основна та допоміжна), яка приведе до правильної відповіді.
-       виконана робота демонструє часткове розуміння та виконання поставлених завдань;
-       учнями використана обмежена кількість інтеренет-джерел;
-       включаються матеріали, які мають відношення до теми, але наявні і такі, які не відповідають заданій темі;
-       проаналізовані запитання завдання та перевірена інформація тільки з одного джерела, які можуть привести до хибної відповіді.
-       виконана робота демонструє нерозуміння учнями поставлених завдань;
-       включені матеріали не мають безпосереднього відношення до теми;
-       надані матеріали не мають відношення до поставленої задачі
-       зібрана інформація не проаналізована, що не дає можливості відповісти на  запитання завдання квесту.
Творчий підхід
-       учнями представлені різні підходи вирішення завдання;
-       реалізовано власний підхід до вирішення  завдання;
-       наявні порівняння та ґрунтовні висновки;
-       робота вирізняється яскравою індивідуальністю;
-       наявні міжпредметні зв’язки.
-       учнями представлені різні підходи вирішення завдання;
-       реалізовано шаблонний підхід до вирішення  завдання;
-       наявні висновки;
-   наявні міжпредметні зв’язки.
-       учнями не представлені різні підходи вирішення завдання;
-       не реалізовано власний підхід до вирішення  завдання;
-       наявні не ґрунтовні висновки;
-       відсутні міжпредметні зв’язки.
Дотримання правил віртуального спілкування
-    використана власна електронна скринька;
-    застосовані правила віртуального спілкування;
-    використано функції прикріплення файлу;
-    дотримано етичні принципи та норми.
-    використана власна електронна скринька;
-    застосовані деякі правила віртуального спілкування
-    використано функції прикріплення файлу;
-    дотримано деякі етичні принципи та норми.
-    використана не власна електронна скринька;
-    не застосовані правила віртуального спілкування
-    не використано функції прикріплення файлу;
-          не дотримано етичних принципів та норм.
Робота з ІКТ
-    використовуються не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення інформації;
-    дотримуються правила безпечної поведінки в Інтернеті;
-    демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті різними способами;
-    демонструються вміння створювати гіперпосилання;
-    демонструється високий рівень навичок роботи з  комп’ютерними програмами;

Робота на платформі квесту:
-          коментарі не мають орфографічних помилок;
-          використовуються підписи в коментарях;
-          дотримання нейтрального тону коментарів;

-    використовуються не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення інформації;
-    дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті;
-    демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами;
-    демонструються вміння створювати гіперпосилання;
-    демонструється середній рівень навичок роботи з  комп’ютерними програмами;

Робота на платформі квесту:
-          коментарі мають невеличкі орфографічні помилки;
-          використовуються підписи в деяких коментарях;
-          дотримання нейтрального тону коментарів;
-           
-    використовуються  лише запропоновані сервіси для представлення інформації;
-    дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті;
-    демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами;
-    демонструється низький рівень навичок роботи з  комп’ютерними програмами;

Робота на платформі квесту:
-          коментарі мають орфографічні помилки;
-          не використовуються підписи в коментарях;
-          не дотримання нейтрального тону коментарів;
-           







Першоджерело:                              Критерії оцінювання учнівської діяльності
Критерії розроблені обласною творчою групою м.Запоріжжя
Сокол І.М. Рекомендації щодо оцінювання діяльності учнів
 під час реалізації навчальних веб-квестів 
/ І.М. Сокол // Нова педагогічна думка. - № 2 (82). – 2015. – С.207-211.





Комментарии

Популярные сообщения из этого блога