evaluation criteria for students' activities
Критерій/бали
|
3 бали
|
2 бали
|
1 бал
|
Пошукова діяльність
|
-
при виконанні
завдань використано як рекомендовані, так і самостійно підібрані інтернет-ресурси;
-
застосовані різні
пошукові навички роботи з пошуковими системами;
-
робота виконана
самостійно.
|
-
при виконанні
завдань використано всі
рекомендовані інтернет-ресурси;
-
застосовані деякі
пошукові навички роботи з пошуковими системами;
-
виконання роботи самостійне,
але з консультативною допомогою вчителя.
|
-
при виконанні
завдань використано декілька рекомендованих інтернет-ресурсів;
-
застосовані стандартні
пошукові навички роботи з пошуковими системами;
-
виконання роботи
здійснено зі сторонньою допомогою.
|
Виконання завдання
|
-
виконана робота відповідає темі квесту та поставленим
завданням;
-
використовується інформація
з достовірних джерел;
-
цитати з
використаних джерел точні, оформлені правильно, наявні посилання на інтернет-джерела;
- аналіз та оцінка матеріалу демонструються
на високому рівні;
-
відповіді на
запитання повні, підтверджуються прикладами, висновки аргументовані;
-
висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення
до теми, використано сучасні засоби візуалізації інформації;
-
завдання виконано
в повній мірі;
-
завдання виконано
вчасно у визначений часовий проміжок.
|
-
у виконаному
завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-
деяка інформація
використовується з недостовірних джерел;
-
інформація
використана неточно, цитування та посилання на інтернет-джерела здійснюються
частково;
-
інформація
проаналізована та оцінена частково;
-
відповіді на
запитання неповні, не завжди проілюстровані прикладами, висновки частково аргументовані;
- завдання виконано в повній мірі, але наявні
неточності в посиланнях або виокремленні основного матеріалу з поміж
другорядного;
- недостатньо виражена власна позиція й
оцінка інформації;
-
завдання виконано
з невеличкою затримкою.
|
-
у виконаному
завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-
деяка (або вся)
інформація використовується з недостовірних джерел;
-
інформація
використана неточно, цитування та посилання на інтернет-джерела не здійснюються;
-
матеріали дібрані
випадково, не демонструють логічного зв’язку;
-
інформація не
проаналізована і не оцінена;
-
відповіді на
запитання неточні або відсутні взагалі;
-
відсутні приклади
та висновки;
-
завдання виконано
з затримкою.
|
Розуміння
завдання
|
- виконана робота демонструє повне розуміння і виконання поставлених завдань;
- виконане завдання є результатом аналізу,
оцінювання, синтезу використаної
інформації;
- завдання включають матеріал, який безпосередньо
має відношення до теми;
- точне розуміння поставленої задачі щодо
виконання завдання
- проаналізовані запитання завдання та
перевірена інформація (основна та допоміжна), яка приведе до правильної
відповіді.
|
- виконана робота демонструє часткове
розуміння та виконання поставлених завдань;
- учнями використана обмежена кількість
інтеренет-джерел;
- включаються матеріали, які мають відношення
до теми, але наявні і такі, які не відповідають заданій темі;
- проаналізовані запитання завдання та
перевірена інформація тільки з одного джерела, які можуть привести до хибної
відповіді.
|
- виконана робота демонструє нерозуміння
учнями поставлених завдань;
- включені матеріали не мають безпосереднього
відношення до теми;
-
надані
матеріали не мають відношення до поставленої задачі
-
зібрана
інформація не проаналізована, що не дає можливості відповісти на запитання завдання квесту.
|
Творчий підхід
|
-
учнями
представлені різні підходи вирішення завдання;
-
реалізовано
власний підхід до вирішення завдання;
-
наявні
порівняння та ґрунтовні висновки;
-
робота
вирізняється яскравою індивідуальністю;
-
наявні
міжпредметні зв’язки.
|
-
учнями
представлені різні підходи вирішення завдання;
-
реалізовано
шаблонний підхід до вирішення
завдання;
-
наявні
висновки;
-
наявні
міжпредметні зв’язки.
|
-
учнями
не представлені різні підходи вирішення завдання;
-
не реалізовано
власний підхід до вирішення завдання;
-
наявні
не ґрунтовні висновки;
-
відсутні
міжпредметні зв’язки.
|
Дотримання правил
віртуального спілкування
|
-
використана власна
електронна скринька;
-
застосовані
правила віртуального спілкування;
-
використано
функції прикріплення файлу;
-
дотримано етичні
принципи та норми.
|
-
використана
власна електронна скринька;
-
застосовані деякі
правила віртуального спілкування
-
використано
функції прикріплення файлу;
-
дотримано деякі етичні
принципи та норми.
|
-
використана не
власна електронна скринька;
-
не застосовані
правила віртуального спілкування
-
не використано
функції прикріплення файлу;
-
не дотримано
етичних принципів та норм.
|
Робота з ІКТ
|
-
використовуються
не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення
інформації;
-
дотримуються
правила безпечної поведінки в Інтернеті;
-
демонструються
вміння знаходити інформацію в Інтернеті різними способами;
-
демонструються
вміння створювати гіперпосилання;
-
демонструється
високий рівень навичок роботи з
комп’ютерними програмами;
Робота на платформі квесту:
-
коментарі не
мають орфографічних помилок;
-
використовуються
підписи в коментарях;
-
дотримання
нейтрального тону коментарів;
|
-
використовуються
не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення
інформації;
-
дотримуються деякі
правила безпечної поведінки в Інтернеті;
-
демонструються
вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами;
-
демонструються
вміння створювати гіперпосилання;
-
демонструється
середній рівень навичок роботи з
комп’ютерними програмами;
Робота на платформі квесту:
-
коментарі мають
невеличкі орфографічні помилки;
-
використовуються
підписи в деяких коментарях;
-
дотримання нейтрального
тону коментарів;
-
|
-
використовуються лише запропоновані сервіси для
представлення інформації;
-
дотримуються деякі
правила безпечної поведінки в Інтернеті;
-
демонструються
вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами;
-
демонструється
низький рівень навичок роботи з
комп’ютерними програмами;
Робота на платформі квесту:
-
коментарі мають
орфографічні помилки;
-
не використовуються
підписи в коментарях;
-
не дотримання
нейтрального тону коментарів;
-
|
Першоджерело: Критерії оцінювання учнівської
діяльності
Критерії
розроблені обласною творчою групою м.Запоріжжя
Сокол І.М.
Рекомендації щодо оцінювання діяльності учнів
під час реалізації навчальних
веб-квестів
/ І.М. Сокол // Нова педагогічна думка. - № 2 (82). – 2015. –
С.207-211.
Комментарии
Отправить комментарий